środa, 25 stycznia 2012

Dziś troszkę odbiegnę od tematu rękodzieła ... W zerówce moja córcia miała przedstawienie z okazji dnia Babci i Dziadka - oczywiście z ich udziałem - ...  Moja córcia to ta na zdjęciu z mikrofonem ...
Nauczycielka przygotowała ciekawe prezenty dla dziadków i babć łatwe w wykonaniu, więc dla takiego szkraba na pewno zrbienie takiego prezentu nie było by trudne ... a oto zdjęcia tego drobiazgu 

wykonany jest z kolorowego papieru, prosty ale bardzo ładny 

za każdym razem jak próbuje dodać to zdjęcie mimo iż obracam tak jak powinni być zawsze jest tu do góry nogami - ale mówi się trudno - niech już tak zostanie a więc dwa kółeczka są połączone cukierkami minimini   i zostały zawieszone na wstążeczce tak więc tworzą śliczną torebeczkę ... 

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy pomysł,wart wykorzystania np w przyszłym roku. Ja jestem wychowawczynią klasy II, też przygotowywaliśmy przedstawienie babciom i dziadkom, dzieciaki wykonały fajne laurki, ale niestety ich nie sfotografowałam. Poprawię się po Dniu Matki.

    OdpowiedzUsuń