środa, 15 października 2014

Londyńska Torba

Jesień nadal piękna a dzisiejszy dzień zapowiada sie rewelacyjnie, słonecznie i ciepło choć z rana troszkę zimno było ...

Ostatnio dostałam zamówienie inne od moich malowanych drobiazgów a dlaczego gdyż tematem był Londyn, torba wymalowana z projektu Agnieszki którą możecie poznać lepiej na blogu OTWARTA SZUFLADA na który Was zapraszam ... Jest to pierwsza moja torba która pojedzie tak daleko i z której jestem bardzo dumna, sam obrazek zajął mi 3 godziny z maleńkimi przerwami, gdyż dalej ramie nawala a wiadomo rękę trzeba oszczędzać ...



muszę u was po nadrabiać komentowanie tylko gdzie tu czas znaleść w tygodniu 

20 komentarzy:

  1. Zachwycająca. Londyn wygląda na niej magicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita! Całkowicie inna od poprzednich i wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz mi czy ten biały pas to też filc?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ! A na dodatek oryginalna. Gratulacje Paulinko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz europejską furorę. Teraz świat stoi przed Tobą otworem.
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba rewelacyjna!!!!! Obrazek cudowny.... piekny.... ach....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torba ( poprzednie też) nie dziwię się że pojedzie tak daleko.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta torba to prawdziwe dzieło sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna jest:) Te kolorki - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna torba;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń