wtorek, 13 stycznia 2015

Czasu brak

Czasu brak na wszystko, na mojego bloga tak samo, wiele rzeczy do wysłania czeka i do skończenia mam zamiar w tym tygodniu ostatecznie się z tym wszystkim wyrobić, czas goni a już w końcu by wypadało. Częściej jestem na fanpagu, gdyż szybciutko można dodać posta. Musze do Was w końcu tez pozaglądać co pięknego stworzyliście.

A ja Wam dziś mam kilka prac do pokazania mebelki stworzone przez mojego męża dla misiaczków Roszpunkowych, jeśli któraś z Was chciała by takie posiadac prosze pisac ,szkatułkę namalowaną dla małej królewny i co najważniejsze nasza nową członkinie rodzinki "Misie" dogaduje sie idealnie z psiakiem.







8 komentarzy:

  1. Mebelki są bardzo ładne. Wieko szkatułki jest ślicznie pomalowane;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne mebelki. :) I pudełko też fajne, ciekawe, jakie skarby będzie w nim trzymać ta Mała Księżniczka. :)
    Misia wygląda na bardzo grzecznego futrzaka, posmyraj ją za uchem ode mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie widac u Ciebie Paulino tego braku czasu, bo tyle tu wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie mebelki :) jak urodzę córeczkę to się zgłoszę :) po mebelki do domu lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. meble urocze - ale to K♥T
    skradł całą mą uwagę :)))

    OdpowiedzUsuń