poniedziałek, 7 listopada 2016

Rodzina

Rodzina - kto nie chciałby mieć dużej, nie wiem jak Wy ale ja zawsze chciałam, aby moje dzieci miały wiecej niż jedno rodzeństwo, aby w przyszłości spotykały sie na urodzinach czy przyjęciach, aby mój dom pełnił życiem i nieustannym śmiechem dzieci ... Pomału spełniam swoje marzenie, gdyż pod serduszkiem noszę kolejne małe sreduszko i ta radość jaką widzę w oczach córek gdy rozmawiamy o dzidziusiu jest przeogromna. Młodsza córa ucieszona iż w końcu bedzie starszą siostrą, starsza uznałą zę jedynie pampersów nie będzie wyrzucać, ale najważniejsze że każdej z nich myśl o rodzeństwie wywołuje uśmiech na buziach 

A co oprócz dzidziusia sie dzieje w naszym domku : otóż jeszcze najmłodsze dziecię musi mieć zabieg wycięcia migdałka co mnie ogromnie stresuje, jesteśmy na finishu remontu, tworzą sie nowe świąteczne drobiazgi, które mam nadzieję przypadną Wam do gustu 







pozdrawiam 

17 komentarzy:

  1. Gratulacje Paulinka!
    Też zawsze marzyliśmy o dużej Rodzinie :) bo RODZINA to podstawa :)
    Trzymajcie się ZDROWO :)
    ps. Piękne ZAWIESZKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !!!! :)) Piekne dekoracje :)) Trzymam kciuki za zabieg !!! Wszystko bedzie dobrze !!! :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka! Przepiękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace :) Bardzo mi się podoba takie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super ! wspaniałe nowiny ! życzę Ci dobrego samopoczucia i żeby sił starczyło na wszystko co lubisz. Ale przede wszystkim spokoju, odpoczynku, radości nieustannej. Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszki są fantastyczne;) Wyjątkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinko, gratulacje :)))) rodzina to jest siła :D
    pięknie tworzysz :) uwielbiam do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całego serca Wam gratuluję! I życzę synka, skoro masz już dwie córy :)
    Zawieszki są przecudne! Wysłałam odnośnie nich zapytanie na fb :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że u Was wszystko powolutku się układa. A skoro się przyznałaś :) znaczy ,że Bąbel rozwija się prawidłowo :D . Trzymam za Was (Ciebie i maleństwo)kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje :) ale cuda tworzysz, zawsze jestem pod ogromnym wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej stronie i w Twojej twórczości, coś pięknego i poruszającego serce <3
    Będę częstym gościem!!!
    Dopiero co zaczynam ale również zapraszam do mnie
    http://niesmialaartystka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego, zakochałam się w Twojej twórczości!! <3 Nie tylko śliczne to i za serducho chwyta
    Pozdrawiam gorąco i serdecznie
    Mimo, że dopiero zaczynam to zapraszam do mnie
    http://niesmialaartystka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe wieści, gratulacje!!! :) Zawieszki, jak zawsze - piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!! Pięknego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zawieszki :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne ozdoby, najbardziej spodobała mi się ta ostatnia, bałwanek w kołysce, chyba dlatego że sama niedługo po raz 2 zostanę mamą i takie widoczki mnie rozczulają bardzo :3

    OdpowiedzUsuń