środa, 11 stycznia 2017

moje mieszkanie

Wczorajszy dzień był pełen nieciekawych wydarzeń, autko niestety musi isć do mechanika i dzisiaj zostało tam zabrane oby udało się je naparwic przed feriami, które młode już zaczynając w ten poniedziałek ...  

Młode dziecię chyba przechodzi bunt 6 - latka gdyż próbuje swoim zachowaniem wymusic pewne dogodne dla niej drobiazgi, jak np. nie jedzenie kolacji, nie sprzatanie łóżka czy nawet fuknięcie i tupnięcie, ale liczę że to chwilowe i humorek się polepszy. 

Ale też jest jedna cudowna wiadomość, po raz kolejny zagościłam w cudownym magazynie który uwielbiam - " Moje Mieszkanie ", jestem naparwdę zadowolona  a  gazetka umiliła mi wczorajsze wyczekiwanie w przychodni po wypiciu glukozy której nie trawie i po której mój zółądek rpzechodzi istne rewolucje. Zapraszam do poczytania choć troszke o mojej małej twórczość .


11 komentarzy:

  1. Gratuluję publikacji :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję publikacji :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję publikacji, też lubię MM :) a badania nie zazdroszczę, nie doświadczałam, ale słyszałam opowieści o glukozie, brr. trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie, mam nadzieję, że jeszcze dostanę ten numer! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Paulina :)
    Pogłaskaj brzuszek od ciotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej glukoza, w pierwszej ciąży bardzo mi smakowała, w tej przeżyłam horror. Nie miałam pojęcia że to takie paskudne! Gratuluję bycia w gazetce :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, to ogromne wyróżnienie! :) Ja w podobnym magazynie ostatnio przeglądałam różne mieszkania wrocław z propozycjami aranżacji, już nie mogę doczekać się upragnionego remontu!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń