poniedziałek, 26 marca 2012

Złapały i mnie jakieś brzydkie zarazeczki ...  od wczoraj wieczorem chrypie a raczej skrzeczę, prędzej powiem normalnie ale tylko szeptem oby to szybciutko minęło ... weekend był śliczny a dzis jak na złość wiatr zimny i trzeba było iść w kurteczce zimowej ... na szczęście małe śliczności moje zdrowe ...
Weekend minął mi na malowaniu pisaneczek i jeszcze zostało mi ok 30 do pomalowania więc pewnie jeszcze dwa posty o jajeczkach i będzie po ... troszkę Was dzis pomęczę zdjęciami :P





a teraz pokarzę Wam prezencik jaki dostałam od Margheritki, za który naprawdę bardzo dziękuję, jak rozpakowywałam to akurat dwa moje skarby ( zresztą jak zwyklę jak paczuszka do mamusi przychodzi ) nadzorowały całą zawartość i tylko było słychać ochy i achy a Amelcia była zachwycona że dostała kolorowanki, możecie sobie wyobrazić jej uśmieszek, a ja skakałam jak głupia takie ślicznosci, kolczyki frywolitkowe cudne, wszystko przecudne za co Ci kochana bardzo dziękuję, a teraz pokaże Wam te śliczności 




i jeszcze pudełeczko na prezencik które dostałam ze świetna zawartością ( zawartość już w użytku :D ) zrobione przez Kasię, prawda że prześliczne


i prezencik z wymianki misiowej który dostałam maluszki moje od razu zaopiekowały się misiaczkami 


Za wszystkie cudności bardzo Wam dziekuję, za odwiedzinki i za każdy komentarz oraz witam wszystkich nowych obserwatorów ... pozdrawiam 


17 komentarzy:

  1. Jejku, ale natworzyłaś piękności!!! I to każde jajeczko indywidualnie potraktowane... podziwiam:)
    Gratuluję prezentów! No i szybciutko wracaj do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ... męczenie fotkami z takimi cudami, to sama przyjemność !!!
    cudne Twe pisanki ... kochana -szacun wielki !!!
    a prezenciki i wymianki ... ślicznościami się obdarowałyście :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolniacha z Ciebie - tak pięknie pomalować pisanki!

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisanki cudne, aż zapierają dech. jestem fanką Twojej sztuki.
    Chciałam sie zapisać na wymiankę, ale jestem jakaś ciemna i nie umiem pobierać banerów. Już próbowałam i cały czas, że adres url uszkodzony. Nie wiem o co chodzi :-(
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek Twój będzie wyglądał przecudnie z takimi pisankami.Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisanki są przepiękne.......
    A prezentów gratuluję! I pozdrawiam życzą zdrówka (ja właśnie staję na nogi po wiosennym przeziębieniu).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanki są przepiękne szczegónie ta z domkiem cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyle czoła :) Piękne pisanki. Gratuluje prezencików :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje jajka są niesamowite! Prezencioszki super :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje łapki mnie ciągle zaskakują. Zdolniacha jesteś :)

    Ściskam

    kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne sa te Twoje jajca..mozna by sie nimi zachwycac i zachwycac! cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Yupi a ja jestem szczęściarą bo dwie pisaneczki to dostałam w prezencie;-)są CUDNE....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że bardzo spodobały Ci się pisaneczki pozdrawiam

      Usuń
  13. dziękuję wam kochane za miłe słówka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te pisaneczki :-) Brawo ja tak nie potrafię ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Napracowałaś się przy malowaniu. Są cudowne kolorowe i bogate. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  16. ...męcz mnie ♫ ...dręcz mnie ♫ ...

    OdpowiedzUsuń