poniedziałek, 13 lutego 2012

Kolejne jajka wielkanocne, w najbliższym czasie będą przeważały w moich postach ... no cóż w końcu za półtorej miesiąca mamy Wielkanoc ... Każdy chyba chce aby ta zima poszła sobie daleko stad, ja już marze o wiośnie i jak narazi moje marzenia się niespełnianą a mrozom ( takim jak dzis kolo 7 było -19 stopni ) mówię stanowczo - "DOŚĆ"... 
Zdjęcia nie najlepiej wyszły, nie mogłam ustawić ostrości :(



Życze miłego dnia a ja zabieram sie za kończenie prezentu walentynkowego dla męża, a został mi tylko ten dzień  :D

18 komentarzy:

  1. Te jajeczka to małe cudeńka, śliczne są. Ja już też tęsknię za wiosną, zielenią i kwiatami a przede wszystkim za ciepełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie malujesz! Szczególnie bratki mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszły te bratki.Druga pisanka podoba mi się najbardziej.Nie zaraz z motylkiem tez jest urocza..a może pierwsza...Widzisz ciężko wybrać najładniejszą skoro wszystkie zachwycają...
    Pozdrawiam serdecznie.
    A ja dalej w szarym polu w temacie jajek wielkanocnych...ach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim faworytem jest pisaneczka z bratkami - przypomina wiosnę, na którą tak bardzo czekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześlicznie Ci te jajca wychodzą:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci te jajka wychodzą! Też takie chcę ;-)
    Przy okazji zapraszam Cię do zabawy. Więcej u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wymalowane :)) a co do zdjęć to ja też nie umiem ustawić ostrości i zawsze ustawiam na automatyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisanki są cudowne, dla mnie najfajniejsza ta z motylem. Już chyba wiem co chciałabym mieć na branzoletce :-)
    Miłych Walentynek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jajcorka! Eh, ja czekam wciąż na natchnienie w tej kwestii...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są te jajeczka!
    Podziwiam tym bardziej, że dla mnie malarstwo to dla mnie czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malarstwo to nie czarna magia ... kilka ruchów pędzelkiem i jest obrazek :D

      Usuń
  11. wszystkim dziekuje za miłe komentarze ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te jajka, chętnie bym powiększyła swoje zbiory . Ja malowałam tylko 1 strusie i kilka z jakiejś masy papierowej. Ale to nie to ,co naturalne jajka. Dziękuję za udział w candy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne ...właściwie to nie wiem czy byłby jeszcze jakiś inny przymiotnik który okreslił by ich urok.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak nie znoszę pisanek (i bombek też zresztą) ale ta z motylkiem jest śliczna! W ogóle piękne rzeczy malujesz!Gratuluję talentu malarskiego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda. Ja nie mam tyle talentu i cerpliwości do pisanek. Zazwyczaj ozdabiam tylko gotoeane jajka z przeznaczeniem do swięconki.

    Dzieki, że zapisałas sie na moje candy. Ciesze się, że to Ciebie trafiłam.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem pod wrażeniem Twojego talentu... pięknie malujesz..

    OdpowiedzUsuń