piątek, 19 września 2014

jarzębina

Zaczyna się weekend moje córy troszkę dłużej sobie pośpią, psiak nie wie  co to weekend wiec i tak rano mnie obudzi, dziś zażyczył sobie spacer o 3 w nocy wiec ubrałam się wzięłam go na krótką przechadzkę, potem był ze mną i Nadią odprowadzić Amelię do szkoły i teraz spi nawet nie wstaje tak mu dobrze, a łobuziary po zabawie na dworze ładnie się bawią w pokoju ...  A co ja będę robić skończę pisać posta powchodzę do was na blogi i coś mnie kuszą aby zrobić podkładki szydełkowe, przyszła dziś do mnie wielka paczka cudnych włóczek więc może coś pokombinuję, ale to się zobaczy. 

Powstrzymać się nie mogłam i już dziś przedstawiam jesienną torbę, uszytą z filcu z wymalowaną farbkami do tkanin jarzębiną, czas wybrać się z córami na kasztany i żołędzie już pewnie pomalutku spadają  ... 





uwielbiam radość w oczach dzieci 



zgałszam torbę na wyzwanie w szufladzie <TU>  "jesienią do szkoły ", bo kto powiedział ze torba nie może służyć Pani nauczycielce 




14 komentarzy:

  1. No niestety psu nie wytłumaczysz, że już weekend :)))
    Wiem, że się powtarzam, ale zdolna jesteś kochana niesamowicie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest:) A modelki..prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torba, a rysunek- marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torba, jarzębina cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torba dopracowana w każdym najmniejszym szczególe! a te jarzębiny - jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest ta torba :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO ŁADNA TORBA, DOKŁADNIE WYKONANA I PRAWDZIWIE JESIENNA. BARDZO MI SIE PODOBA. ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO MNIE NA BLOGA GRZEBIELKA.BLOGSPOT.COM. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesiennie się tu zrobiło :)
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słusznie, nauczyciele tez do szkoły chodzą :)
    Piękna torba.
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Szufladzie.
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń