środa, 3 września 2014

laleczka i fotorelacja

Kiedyś namalowałam sobie lalkę i uznałam ze według tego projektu ja uszyję oczywiście w trakcie szycia zmieniłam kilka drobiazgów w niej zamiast niebieskiej sukienki z falbankami dostała prostą sukieneczkę razem z żabocikiem, włoski doszyte z czesanki bardzo mięciutkie, czapeczkę i torebkę z wełny, moje małe dziecię poszła ją przedstawić swoim zabaweczką i lalka otrzymała imię " Nimi " - nie mam pojęcia co ono znaczy ale od dziś jest do kupienia na srebrnej agrafce .... 






A teraz pokaże Wam coś co sprawiło że jestem jeszcze bardziej dumna z mojej najstarszej córci, Amelcia uwielbia robić zdjecia i w miarę możliwości kiedy udostępnie jej lustrzankę bawi sie aparatem wczoraj właśnie gdy ja zbierałam głóg i dzika róże a mąż buszował po krzakach w poszukiwaniu grzybków łobuziara wzięła sobie aparat a co z tego wynikło możecie oglądać niżej - zdjec nie kadrowałam, nie zmieniałąm w photoshopie nawet im koloru ani ostrości nie dodawałam czysta praca Amelci ... 

moja mała autorka zdjec







  

robię sobie odstawke na tydzień z farbkami troszkę poszyję ... a co bedzie z głogu dowiecie sie jak tylko zostanie zasuszony :D

15 komentarzy:

  1. Lala jest cudna, a z córki rośnie mała artystka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nimi jest przeurocza ;) Pięknie pasują kolorki ubrań laleczki ;) A fotki Amelci już widziałam na fb - brawa dla młodej fotografiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) fajny skrzat wśród aksamitek :)
    a zdjęcia córcia robi ładne, talent po mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna laleczka!!! Taki leśny ludzik! Brawa dla Amelci za zdjęcia:))))))))))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna laleczka, śliczną ma sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna lala. :) Amelka widać ma smykałkę do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna rodzinna zabawa! szycie powiadasz??? ja tylko oglądam inne prace i podziwiam te wszystkie mini detale, brawo kochana! masz wszechstronny talent! uwielbiam hand madowe cudeńka!
    pozdrawiam Was, brawo dla Amelii za zdjęcia!
    buziak aga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Laleczka przeurocza:)) A fotki fajne. Twoja córcia ma dobre oko!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna lala ! Zdjęcia piękne, szczególnie ostatnie bardzo naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna lala i jakie cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń