wtorek, 23 września 2014

promocja i torba

Jesień mamy dziś pierwszy dzień jesieni, mnie rano przywitała chłodno ale mam nadzieje ze końcówka września i październik będą prześliczne, choróbsko tez uznało ze warto mnie pognębić oby sobie poszło gdzieś indziej i jak najszybciej minęło ...

Dziś dla was mam torbę filcową wykonana z indywidualnego zamówienia z cudny słonecznikiem, uwielbiam te kwiaty w każdy rysunku w każdej postaci 



a od dziś z okazji jesieni trwa promocja na malowane torby filcowe zapraszam 


16 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę :) A torba prześliczna jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest świetna i idealnie się wpisuje w pierwszy temat mojego nowego cyklicznego wyzwania, dlatego szybciutko i serdecznie zapraszam d przyłączenia się do zabawy w Modrak Cafe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczę na wyzwanie u Ciebie pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  3. Cudnie cieniwane płatki! Torba wyszła genialna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne torby uszyłaś i wymalowałaś :)))naprawdę mi się podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny słonecznik szczególnie na tą obrzydliwą pogodę. Mnie też choróbsko dorwało a tak naprawdę to obdarzyły mnie moi mali milusińscy, jak zwykle w najmniej odpowiednim momencie, krzyżując wszelkie plany.
    Zdrowe pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowka :)
    Alez piekna jest ta druga od lewej !!!!
    Fantazja !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba wyszła przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń