poniedziałek, 20 czerwca 2016

Słoneczny dzień

Zacznę od malutkiej informacji, często pytacie sie mnie w komentarzach jak i w meilach czy można gdzieś zakupić moje malunki -  owszem można przez kontakt na fb albo meilowy, nie wystawiam ich nigdzie w sklepach są tylko dostępne po kontakcie ze mną lub na jarmarku jeśli na taki sie wybieram ... 

Wszystko co maluję tworzę z wielką pasja, uwielbiam wstawać z rana kiedy dzieci jeszcze w szkole, rozkłądać farby i wymyślać nowy malowany świat, nowy malowany kubek czy podusię jest to moja chwila relaksu, 

zdjecie wykonane przez GRACIARNIA, zapraszam Was do ich magicznego swiata z drewna 



14 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne, ale filiżanka WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to wiesz jak zrobić idealny moment hehe wyobrażam sobie, że Twój świat tonie w kwiatach, w szczęściu, po prostu potrafisz go takim uczynić :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sentencja ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych filiżankach !!! Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. mala sztuka, ale jaka wspaniała, niesamowity talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kubek z łapaczem snów mnie urzekł - zakochałam się! Przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace - jak zawsze i kiedy się do Ciebie zaglądnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kwiatuszki :3 ten tekst, te prace, jesteś mistrzem a to są arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń