środa, 15 czerwca 2016

Wiele się u mnie dzieje, mało czasu na pisanie postów, wieczne choróbsko które juz mnie totalnie dobija i do tego ta pogoda przygnębia strasznie. Czasem warto jest trochę ponarzekać to też poprawia chumor. Mam jedną cudonwą wiadomość w końcu zostałam matką chrzestną cudownej kruszynki "Nadii" i teraz dumam co stworzyć wyjątkowego an chrzest dla tak małej istotki, a dzisiaj dla Was kilka drobiazgów ostatnio stworzonych w zaciszu mojej pracowi -  w sumie nei w zaciszu cąły zcas mam spiewane rózne piosenki pzrez najmłodsze dziecie od "mam tę moc " do kazika " 12 groszy " 







15 komentarzy:

  1. Ależ wszystko je piękne! Twoja zawieszka wisi u mnie na wprost łóżka i zawsze gdy się budzę od razu ją widzę i jakoś tak w pozytywny nastrój mnie w prowadza! Kubek od Ciebie - kawa z żadnego innego tak dobrze nie smakuje :) Bransoletkę mam dziś na ręce i jestem w niej zakochana! A z bawełny z Twoim rysunkiem zrobiłam poduchę i mój ukochany zadowolony z prezentu jest bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, lisek jest uroczy, a łapacze snów boskie:D Dużo zdrówka życzę i przesyłam pozdrowionka Kami

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy :). Gratuluję Chrześniaczki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę rychłego powrotu do zdrowia ! Bo prace piękne i trzeba siły jak najwięcej, żeby robienie było tylko frajdą a nie umęczeniem :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace.Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, tylko czemu trzeba było przeszukać cały internet w poszukiwaniu takiego konkretnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwłaszcza kubki mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  8. kubki są porostu niesamowite!!! patrze i patrze i patrze... jestem oczarowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te kubki z łapaczami snów. Przepiękne i każdy detal jest tak dopracowany, że zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Twoje prace! Są więcej jak cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, magiczne i cudowne *.* nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń