czwartek, 17 maja 2012

miałam nie pisac ale napisze bo az mnie trafia złosc ... ostatnimi dniami chodze wsciekła i za bardzo zestresowana mimo iz tego po mnie nie widac ale niestety tak jest , i to przez pewną osobe której mogłabym do końca zycia wiecej na oczy nie widzieć, no ale niestety jestem zmuszona do tego, a raczej do znoszenia wszystkich kłamstw jakie to zostaną wypowiedziane pod względem mojej osoby i to jest taki ostrzegawczy post dla pewnego nieodpowiedzialnego i niby dorosłego człowieka który mysli ze kłamstwem daleko zajdzie, ale tak nie jest  i niestety bez sądu se nie obejdzie wiec bedzie mnie czekać batalia ale nie popuszcze bo to nie tylko chodzi o moje dobro ale zwłaszcza o dobro Amelci, jak ktos może tak robić ... już nie jestem przestraszona osóbka która szła zawsze na ugodę, teraz to juz nie podaruje nie pozwole aby byle kto mnie zastraszał i groził .... więc pierwsza rozprawa 30 maja zobaczymy jak pan M...  będzie tłumaczył sie z kłamstw .. 
a teraz tak na rozluźnienie skrzyneczka w maki która jeszcze nie ma swojego miejsca więc tak ooo sobie lezy może sie kiedys przyda, albo ktos bedzie chciał ja przygarnąć 



półko domek Amelci prawei skończony tylko niestety mój kochany maz musi jeszcze raz pomalowac na biało bo powychodziły zacieki w niektórych miejscach ale juz jeden bok domku prawie skończony ... to "cos" zagadkowego już posklejane i dziś czeka na pomalowanie a że jest tego az trzy to do niedzieli mi to zajmie ... 

zycze wam wszystkiego dobrego mało zmartwień  i powodów do złości i słonecznego dnia bo u mnie niestety deszc pada i jest wstretnie pozdrawiam cieplutenko

19 komentarzy:

  1. życzę w takim razie dużo siły!
    będę wspierać myślami...
    bardzo dobrze że walczysz o dobro

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że walczysz! Ja wieżę, że dobro zawsze zwycięży - może to naiwne ale wolę żyć z takim przekonaniem. Powodzenia na rozprawie!
    A skrzyneczka z makami jest przepiękna - to mój ulubiony motyw :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka super, taka optymistyczna, rzekłabym... a tu piszesz o złości :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. szkatułka wyszła sympatycznie :) no i życzę Ci, żeby wszelkie problemy się rozwiązały

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo, to posyłam dużo dobrych myśli i sił dużo życzę!
    A szkatułka przepiękna jest!!! Kocham maki i wszelkie polne kwiaty w zbożu...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siły życzę, napewno wygrasz sprawę! :-))))
    A skrzyneczkę to ja chętnie zaadoptuję :-P
    Buziaki i moc serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  7. Głowa do góry -prawda wcześniej czy póżniej zwycięża ...a co nas nie zabija to nas wzmacnia.Trzymaj się :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. moge zyczyc tylko siły i abys dzieki panu M nie straciła w wiary w dobro ludzi!! 3mam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. MAki urocze;-))Muszę powrócić do decoupage...bo ostatnio tylko frywolitkuję.Wszystko przez ta pogodę;-)Będzie lepiej zobaczysz;-))Przynajmniej ma być zdecydowanie cieplej;-))pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. pozostało tylko trzymać kciuk!wszystko będzie dobrze:)
    maki aż pachną:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna skrzyneczka, z niecierpliwością czekam na domek Amelci:) ciekawa jestem efektu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulinko współczuję użerania się z panem M.
    A skrzyneczka śliczna, z pewnością ozdobi nie jedno wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam za Ciebie kciuki i wiem że dasz radę, bo o ile można być uległym to jeśli chodzi o dzieci to matki zawsze walczą jak lwice, wyzyłam pozytywne fluidy, a pudełeczko prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Oudelko jest sliczne, uwielbiam motyw makow !
    Jesli chodzi o walke, to zycze powodzenia, przed klamstwem trudno jest sie obronic, ale trzeba probowac, natomiast czasem, jesli mozna, lepiej przemilczec: Leonardo DaVinci powiedzial dawno temu
    ..."Milczenie uchroni Cie przed zniewaga, jak plaszcz przed zimnem"...ale to dotyczy "potyczek" ustnych, kiedy milczymy, zabieramy mozliwosc odwetu.
    Trzymam kciuki, prawda wygrywa !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulinko, życzę Ci duuuużo sił i wytrwałości, wierzę, że wygrasz tę sprawę:-)
    a skrzyneczka makowa jest cudna i z chęcią bym ją przygarnęła, pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj... szczerze wspolczuje. Mam nadzieje, ze wszystko ulozy sie po Twojej mysli.
    Trzymam kciuki, badz silna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna szkatułka, maki pięęęęękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Maki urocze a za Ciebie trzymam kciuki będę tyle ile trzeba .Buziole

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia Pandzioszko, a szkatułka piękna :)

    OdpowiedzUsuń