wtorek, 2 kwietnia 2013

pipi spódniczanka

W prawdzie słoneczka nie było ale za to ani śniegu ani deszczu nie było wiec można powiedzieć ze takimi maciupeńkimi kroczkami wiosna się zbliża, śnieg znika i oby już nie wrócił, w końcu co za dużo to nie zdrowo ...

Wzięło mnie na namalowanie Pipi jak byłam mała strasznie uwielbiałam tą bajkę o szalonej rudej robiącej co jej sie podoba dziewczynce, no i powstała taka dziewuszka spódniczanka jedynie co to jak patrze na nią zapomniałam o piegach no jak mogłam ja z nosem w piegi no zapomniałam ...  





obraz jest dość duży bo ma wymiary 20 na 40 cm i jest malowany jak to u mnie jest norma farbami akrylowymi ... jakby ktoś miał chęć to mogę Pipi namalowac, ta obecnie znalazła nowy domek z czego ogromnie się ciesze :D 

uciekam poodwiedzac wasze blogi bo małe zaległości mam ... a od jutra koniec laby mała wraca do szkoły po przerwie jedynie co dobre to że maż ma na rano to aż tak mamusia nie bedzie musiała wyskakiwac szybko z piżam :D ...

całuski

64 komentarze:

  1. cudna ta twoja Pipi :) ja też uwielbiałm tą bajkę:) u mnie tez dzisiaj słoneczko za oknem było chociaż śnieg jeszcze jest ale może w końcu zima pójdzie precz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko żebys jej do mnie nie przywiała :P pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  2. o ja Cię kręcę jaka cudna!! oooo... rzeczywiście piegów u Pippi brak, ale to nic i tak cudnie wygląda:)
    Pozdrawiam niebiesko:) buziolki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna! Naprawdę, jestem pełna podziwu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta twoja spódniczanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fantastyczna, a z piegami rzeczywiście byłaby jeszcze lepsza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następna a mam już ją w głowie namaluje z piegami :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  6. Super!!!
    Śniegu nie masz???!!! Ja juz mam dosyc odśnieżania:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śniegu to już resztki pozostały :D

      Usuń
  7. Fantastyczna..jestem zauroczona tą masa kolorów:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna Pipi, to i nowy domek szybko znalazła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita Pipi, skradła i moje serce! :D te cudne sznurówki i skarpetki... cudeńko...! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pipi wyglada Rewelacyjnie :) Baardzo mi sie podoba :) Masz kochana niesamowity talent w swoich paluszkach :) Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. haha prześwietna !!! cudna :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!!!
    Potrafisz pieknie malowac!!
    Znam Pipi przygody na pamiec.Za kazdym razem gdy jedziemy do Polski dzieci cala podröz w aucie ogladaja Pipi...
    Twoja jest naprawde super!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super że im sie podoba ... moim małym te zmusze właczyć moze choć troszke je to zainteresuje pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  13. Prawdziwa z niej ślicznotka:) JA też uwielbiałam i nadal uwielbiam Pipi. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna. Brakuje mi słów, by znów Cię chwalić. Mistrzostwo świata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna!!! i slodka!!!
    tak poza tym to byl moj ulubiony szwedzki film z dziecinstwa!!!
    pozdrawiam Aga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach ten film cudo .. ja sobie dziś uświadomiłam że moje małe nie mają ksiązki o pipi więc następny zakup włąsnie bedzie taki pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  16. Ja te lubię tą postać z bajki.....Twoja jest urocza...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie malujesz.Zazdroszczę talentu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wielkim wrażeniem - Pipi cudo :)
    Dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pipi jest boska! :) Jak uda nam się w końcu znaleźć większe mieszkanie, żeby Lenka miała swój pokój, to na pewno się do Ciebie po jakiś obrazek zgłoszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. namaluje z wielką checia pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  20. Piękna ta Twoja Pipi !!! Jeśli ja kiedyś czegoś zapragnę - to będzie to Alicja z krainy czarów i biały królik :)Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicje napewno namaluje bo chodzi za mna juz tez jakiś czas :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  21. Cudna ta Pipi!! rewelacja! a sukienkę ma jakby z prawdziwych tkanin :) podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pipi genialna- ciekawe, czy zwróciłabym uwagę na piegi,gdybyś o nich nie pisała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem heheh mi to sie rzuciło w oczy jak już była gotowa i nie było mowy o poprawce pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  23. cudowna Pipi :) ale Ty dziewczyno masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna Pipi:) dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przejmuj się ja też mam zaległości w blogach, święta na wsi bez netu...;)
    Pipi jest świetna!!
    bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja an szczescie nadrabiam jak tylko znajduje chwilke bloger już mnie lubi i figli mi nie płata pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  26. EXTRA! ALE CUDNA! :-) Piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja najmłodsza zaglądając mi przez ramię, na widok twojej Pipi aż zapiszczała. Mamo, a ty taką umisz namalować ? Niestety. Więc cieszymy oczy twoją panną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieciaczki sa cudne ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  28. Ta Pipi jest cudna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna Pipi. Ja też uwielbiałam tą bajkę, zawsze zazdrościłam bohaterce, że robi co chce, a teraz mam taką małą Pipi w domu tylko bez piegów i rudych włosów : )ha,ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty masz jedna słodka, a ja mam dwie rozrabiary dosłownie takie pipi heheh ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  30. Przecudowna Pippi:))U mnie końca zimy nie widac ,dziś znów cały dzień sypał snieg:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Pamiętam ją , pamiętam też , ze ją lubiłam. Buziaki Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaaaaaa!!!!! Jaka ona jest cudowna!!!!!! Juz czasami moje dizecie mi ja przypomina! Zadziore w oczach ma i rudawe wlosy (choc nie wiem po kim ;> ). Idealna by byla do pokoju dzieciecego, ale to jeszcze nim taki bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna jest! W ten szary dzień można patrzeć na nią i patrzeć i od razu weselej :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow,ale cuda tworzysz!!
    Jestem zachwycona kolorystyka..taka kolorowa,w sam raz,bo pogoda za oknem nie rozpieszcza!
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. A mnie mama kilka razy w dzieciństwie za Pipi przebierała :) i uwielbiałam serial telewizyjny. Twoja Pipi jest taka, jaka powinna być wolna, szalona i kolorowa!
    Serdecznie pozdrawiam
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pipi jest cudna. Moje dzieci mają jeszcze wolne co mnie cieszy bo nie trzeba rano szybko się zbierać :) Też lubie pospać sobie dłużej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. O matulu! Uwielbiam pipi! Twoja jest wprost nieziemska! Mówiłam już że twoja nazwa bloga jest dla mnie najbardziej motywującą w całym internecie? Czuje jakbyś patrzyła mi prosto w oczy i mówiła "Nina, no nie narzekaj tyle, twórz, nie gadaj!"

    Zapraszam do mnie na wymianke :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna :) taka kolorowa i uśmiechnięta.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się :) Uwielbiam Ją :) Dziękuję ,że spowodowałaś że się śmieję :) Pozdrawiam misiowo:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest prześliczna! Po prostu CUDEŃKO :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pipi rewelacyjna, masz talent Kobieto, będę to powtarzać :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń