piątek, 12 lipca 2013

dwa dni


Przez dwa dni malowałam maczki, ale to nie takie na płótnie maczki tylko takie inne na ścianie i to wielkiej ścianie jak dla mnie, w cudnym domeczku wybudowanym przez górali wchodząc do srodka dosłownie czuć ten zapach - zapach drewna który ja ubóstwiam ... 
Maczki sa malowane farbami akrylowymi, wcześniej miałam ściane świetnie przygotowaną pobieloną i wygładzona, jutro jadę jeszcze dwa ścienne obrazy namalować az ciekawa jestem jak wyjda ... płatki i środki pociągnięte sa miedzianą farbą co dało naprawdę niezeimski efekt ale niestety na zdjeciach tego nie widać 
a tu mam dla was kilka małych zdjątek :D

maczki po pierwszym dniu 

cudny domeczek w którym miałam możliwośc zostawić ślad po sobie 

mały pomocnik 

maczki już skończone 


i co sadzicie o maczkach ???

wyobrazcie sobie ze wzięłam sie za druty mam juz większa połowę narzuty stworzonej, niby takie najzwyklejsze prawe oczka ale dla mnie to coś w końcu sama ją tworze :D 

milutkiego weekendu wam zycze a ja chyba dopiero z niedzielę znajdę czas na podglądanie was :D

pozdrawiam ciepluteńko

76 komentarzy:

  1. O wow! Maki wygladaja jak prawdziwe.. Przepiekne :-D zdolna z Ciebie kobietka, nieslychanie :-) A domek fantastyczny, patrzac na niego czuje ten zapach.. uwielbiam :-)

    Pozdrawiam cieplutko :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domeczek cudny ... dziękuje ... od razu tam zdolna , kilka maźnięć pędzlem i już jest :D
      pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  2. Cudne! Ale Twoja praca zawsze daje kosmiczne efekty :-) Uwielbiam :-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. To musiało być wyzwanie :) Ale sprostałaś nie ma co. Piękny ten dom...mmm...:) Ps. Mam nadzieję, że narzutą się pochwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyzwanie było .. ale efekt na żywo nieziemski jak dla mnie :D pochwale pochwale choć nie jest to nić szczególnego hihi pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  4. przepiękne maki! jak... malowane! :) idealnie pasują do tego drewna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkomponowały się super ... pomysł właścicielki domku, a moje to tam tylko wykonianie ... :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  5. Piękne!!! w takim domku, ale miałaś frajdę :))))
    Efekt - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj miałam i ten zapach cudo ... ale jeszcze jedne obraz do namalowania :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  6. Przepiękne i mocno soczyste - cudo! Bardzo jestem ciekawa kolejnych:), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis drugi skończony więc efekty niebawem :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  7. Piękne maki, i taka duża praca, na pewno trudniej jak na mniejszej powierzchni, jesteś bardzo utalentowana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno inaczej się maluje i dłużej ... czy tam trudniejsze to nie wiem ... pozdrawiam cieplueńko

      Usuń
  8. Coś wspaniałego!!! Jesteś bardzo uzdolniona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne... wnoszą na pewno ogrom energii...

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszły niesamowicie! piękne! kurde może kiedyś u siebie w domu podejmę wyzwanie takiego ozdobienia ściany?:) bardzo mnie ten efekt przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj, próbuj czekam na efekty malowania ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  11. przepięknie Ci wyszły te maki!

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne! (bardzo mi się podoba efekt tła) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzi cie dziekuje :D ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  13. Piekny domek :) Jak i Sliczniutkie maki :) Fajnie ,ze robisz na drutach :) Zawsze to cos nowego dla Ciebie :) Milego weekendu Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze to cos nowego i innego :D ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  14. Piękne maki,ja kiedyś w salonie miałam drzewa,koleżanka mi namalowała i uwielbiałam je.Chętnie bym Cię zaprosiła do siebie,marzą mi się po remoncie i zdjęciu boazerii na korytarzy pomalowane delikatne gałązki np bluszczu.Masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie przyjade cos namalowac ... :D ... cudnie musiały drzewka wyglądac pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  15. Paulinko jesteś genialna! Twoje maczki tworzą klimat w tym niezwykłym drewnianym domku, dzięki nim ma on teraz duszę!!! Czekam na Twoją narzutę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on miał dusze juz bez nich one to tylko taki dodatek :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  16. Piękny domek! A ściana z makami cudowna!!! Pozdrawiam i podziwiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny domek! A ściana z makami jest cudowna i pasuje do domku idealnie!!! Podziwiam i pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne:)
    Gratuluję drutowego zapału.Ja nie mam do nich cierpliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie tak na nie naszło że zapału az za dużo ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  19. bomba!!!!! Moje najukochańsze kwiatki!! Pieknie namalowane...szczęka mi opadła z wrażenia...... cudo!!! Zazdoszczę domku i maków na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne malowidło. Maki i ta zieleń dają niesamowitą przestrzeń! Uwielbiam takie ścienne zabiegi :) Fajnie,że mogłaś zostawić gdzieś po sobie ślad.
    A na drutach i mi się zdarza podziałać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś po śmierci jak uda mi się że obrazy będa moje coś warte to ta ściana będzie bezcenna hehhe ... nie no śmieję się oczywiscie ... aż jestem ciekawa efektów Twojego drutowania ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  21. Paulinka, maczki są nieziemskie!!! Strasznie zazdroszczę ich wlaścicielom! Szkoda, że u mmnie brak wolnych powierzchni do pomalowania, bo mieszkanie malutkie i wszędzie coś je zajmuje, po najmniejszy kącik. W przeciwnym razie już bym Cię sama pakowała i do siebie ciągnęła, żeby te twoje zdolne ręce ślad i u mnie zostawiły...Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chetnie bym u ciebie cosik namalowała ... uwielbiam takie wyzwania na ścianach ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  22. Ale dom przepiekny....a te maczki rewelacyjne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domeczek cudny i taki ciepły ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  23. Maki jak żywe!Cudnie Ci to wyszło! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też chcę takie maczki i taki domek ! - CUDO !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te maki!! Cudowne, jak żywe na łące :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne maki :) Domek jest uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne, wyglądają jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Istne cudo!!!:)
    Jesteś bardzo zdolna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie wyszły te maki, podziwiam !:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale Ci wyszły te maczki:) Naprawdę cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt końcowy jest powalający! Podziwiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne, przepiękne te maczki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślad dla potomnych- urocze, a chata wspaniała pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  34. wow niesamowicie wyglądają naprawdę cudowne

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie piękne O.O Chciałabym miec kiedyś taki dom... Z maczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Paulinko ... SZACUN WIELKI !!! Jestem pod wielkim, nie ... pod ogromnym wrażeniem !!!
    Maki są cudowne, jak prawdziwe !!!
    Odwaliłaś kochana kawał wielkiej, wspaniałej roboty !!!
    Jejku ... patrzę i patrzę ... i podziwiam !
    RADOŚĆ DLA OCZU I UCZTA DLA DUSZY !!! ... cudeńko !
    Cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  37. Maczki wyszły Ci cudnie! Nie każdy umie malować w takiej skali, a Ty poradziłaś sobie rewelacyjnie!!!
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowita jesteś po prostu

    OdpowiedzUsuń
  39. maki są przepiękne ! Wyglądają jak prawdziwe !

    OdpowiedzUsuń
  40. maki są rewelacyjne! idealnie pasują do wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Maki wyglądają rewelacyjnie... wspaniale wpasowały się w miejsce!
    Powodzenia z drutami:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń