poniedziałek, 1 lipca 2013

skrzynia i prezencik

I mamy pierwszy dzień wakacji ... tak sobie leniwie wstałam moje dzieciaczki mają dobre humorki z czego bardzo się cieszę, na polku niby ciepło ale wiaterek jednak troszkę chłodnawy dla mnie ważne że nie pada deszcz ... 

Ostatnio mąż zainspirowany skrzynia ( już ja pokazywałam w kilka postów wcześniej  taka staruszkę do renowacji ) zbudował 4 skrzynie mniejsze troszke z zaokraglonym wieczkiem, zbudowana z jasnego drzewa ( ale co to za drzewa teraz wam nie powiem ), przemalowana a raczej wycieniowana farbami akrylowymi a następnie zabezpieczona lakierem do drewna   .... powiem Wam ze się w nich zakochałam 3 sa na sprzedaz a jedna ta pierwsza jest moja jedynie czek na obmalowanie, gdyż musze dobrze się zastanowic co bym chciała na niej ... a dziś pokaże Wam skrzynię, nie wiedziałam co na niej namalowac wiec moja druga połowa mówi abym maki stworzyła i powstała taka o to skrzynia z miedzianymi zawiasami, rączką miedziana i cudnym zapięciem .. 






i jeszcze taka cudna nispodzianka idealna na wakacyjna podróż lub wylegiwanie się w fotelu, dostałam ją za odganięcie imienia na blogu Bozki, na który bardzo was serdecznie zapraszam, gdyż tworzy same cudeńka a jej biżuteria jest przecudna ...


pozdrawiam was ciepluteńko

p.s powiem wam ze próbowałam konfiturki z róży nie wytrzymałam do zimy, dla mnie troszke za słodka a dla moich dzieci idealna, a ten zapach cudny ... 
dziękuję za komentarze pod poprzednim postem 

55 komentarzy:

  1. piękna skrzyni a, zdolnego mężusia masz:) prezencik super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta skrzynia. Niestety nie mam miejsca juz na kolejny mebel. Bo wydaje się być duża. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az taka duża nie jest ma 32 cm długości , 22 szerokości i wysokości 22 cm ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  3. Na zdjęciach wygląda "posażnie" :-). Bardzo jej do twarzy w tych makach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie ejst dośc ciężki ale taki przyjemny ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  4. Śliczna skrzynka, stanowicie zgraną twórczo parę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie na zdjęciach też myślałam, że to spory mebel. Super wygląda - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzynia jest cudowna. Pięknie wykonana i wspaniale pomalowana!
    Tworzycie z mężem zgrany duet:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzynia jest świetna, myślę,że można trzymać tam niezłe skarby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj można można ... małym mężus ma w zamiarze zbudowac takie właśnie na ich skarby z kluczem dla każdej ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  8. Bardzo ładna skrzynia na domowe drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, gratulacje!!!
    A skrzynia - ekstra, maki przepiękne. Mam swój ukochany obraz z jednym maczkiem i mam wielką miłość do tych pięknych kwiatuszków :))
    Ściski i buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam własnie taki obraz z iryskami który malowałam jak byłam ze starszą w ciąży i tak sobie z nami jest i będzie ...
      pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  10. Ale cudna! Piękne kolory i motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzynia przecudna! Oboje z mężem jesteście bardzo utalentowani i świetnie się w kwestiach twórczych uzupełniacie. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna skrzynia i pięknie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. oj złota i to taka moja złota pozdrawiam cipeluteńko

      Usuń
  14. Piękna skrzynia w piękne maki:)!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maki bardzo ładnie zdobią skrzynię. Oj macie talent oboje :) Ps. Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam tą konfiturą słodzić herbatkę :)
    A skrzynia cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet o tym nie pomyslałam ze można nia słodzić pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  17. jak ty to robisz, że wszystko takie piękne?!!! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam od razu piękne ... takie najzwyklejsze malunki ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  18. Pięknie razem się zgraliście, pięknie tworzycie, on w drewnie ty na drewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skrzynia jest przecudna :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta skrzynia. Pięknie zakwita makami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. ile ona skarbów pomieści! cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem trzeba bedzie wypróbowac pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  22. Skrzynia na przydasiowe skarby :)och nie mogę czytać o tym dżemie z róży ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie jak zwykle :D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. tak sie zastanawiam jak ty to robisz, że Te Twoje cuda są takie piękne!! a i chętnie bym spróbowała konfiturki:D

    OdpowiedzUsuń
  25. skrzynia jest niesamowita naprawdę podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniała skrzynia,piekne maki namalowałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna skrzynia Paulinko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna skrzynia. Brawa dla męża :)
    A dla Ciebie tym większe, bo pięknie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna ta skrzynia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekna! Skrzynia na prawdziwe skarby :-D

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  31. Maki na skrzyneczce są prześliczne, cudowna - zdolny mężuś pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna skrzynia i zdolny mąż, fajny z Was uzdolniony duet:)

    OdpowiedzUsuń