sobota, 20 lipca 2013

co z drewienkami i papierkowo

Uwielbiam zmiany, zwłaszcza jeśli chodzi o małe remonciki w małym mieszkanku które ułatwiają zycie ... u mnie jest jeszcze dużo zrecyz do zrobienia ale już wszytko na dobrej drodze jest ... 
Drewniane krazki służyły do zrobienia małej dekoracji na ścianie, jednak uznaliśmy z męże że  je delikatnie przyciemnimy ... na ścianie, która mimo tego ze nie widać została obłożona ponad 600-set stronami z dwóch ksiązek których akurat nie lubiłam ( zły zakup ) ale trzymałam., ściana jest już zabezpieczona specjalnym lakierem zostały nam jeszcze listwy ale mężuś powiedział ze je z drewna wytnie wiec troszkę trzeba poczekać ... w tym całym zakamarku kartkowym znalazło się miejsce na rzecz która wyczaiłam
- dosłownie nie zgadniecie gdzie -....
na śmietniku u sąsiada, idąc z psiakiem w niedzielę rano zobaczyłam cudny stojak mimo że nie ma jednej raczki u góry dosłownie zakochałam się wpadam do domku i mówię do męża, ze muszę mieć ten wieszak choćbym w nocy o 24 musiała po niego iść, a mój maż odpowiedział " nie rób mi wstydu" a wieczorem poszedł po 23 z kolegą po wieszak i przytargał do garażu heheh szczerze mówiąc nie dała bym rady sama jest strasznie ciężki, na razie stoi umyty czeka aż moje raczki zajmą sie odnową wiem tyle że jest z O.U.T.M Kraków tak przynajmniej pisze na małej metalowej tabliczce ...
A tam gdzie teraz stoi "ów" wieszak będzie wielkie lustro z drewnianą rama :D .... taki babski niezbędnik 
Zdjęcia nie oddają uroku ściany jak i wieszaka niestety tutaj nie ma tak światła aby wyszły idealnie 



znak jest wycięty z kamienia projekt i pomysł mężuś :D





Ważne ... chciałam córeczką uszyć magnesiki na lodówkę i nie mam pojecia jakie kupić aby się trzymały na tej ldówce może któraś z Was ma sprawdzone magnesy i moze podzielić się linkiem do stronki gdzie można je kupić ?? bardzo byłabym wdzięczna 

życze wam przemiłej soboty mnie dziś czeka obklejanie kartkami papieru czegoś recykling-owego 

59 komentarzy:

  1. bardzo ładna dekoracja
    a czasem na smietniku mozna znalesc naprawdę ładne rzeczy
    ludzie czasami sie pozbywają cudeniek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj na śmietniku są cuda , które po odnowieniu wygladają jak z jakiegoś magazynu hihi pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  2. Wyszło superaśnie!
    Musimy w końcu do Was zaglądnąć i na żywo popodziwiać :)
    A co do magnesów na lodówkę. Już Ci podesłałam kiedyś linki, więc kochana sprawdź historię wiadomości :) albo podeślę Ci jeszcze raz. Chyba że chcesz jakieś inne robić te magnesy na lodówkę niż te które ja zrobiłam...
    Ale uważam że te - neodymowe są do takich celów super. Im większe/cięższe szyciątko tym większy magnesik, i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. historię to już dawno mam usuniętą :D ...
      myslałam o troszkę innych ale tej samej wielkosci tzn podobne do twoich mam już szablony wycięte z materiałku i tylko pozszywać trzeba, więc muszę się za to zabrać tyle że mam już wszytkie literki i cyferki i kilka innych drobiazgów mam nadzieję że na lodówce się zmieszczą ...
      wpadajcie domek otwarty zawsze
      pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
    2. ale jak, jak Ty ostatnio cały czas w rozjazdach :)

      Usuń
    3. przewaznie od poniedziałku do piatku w domku jestem ... a jak juz zadzwoń hihih pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  3. cudne zmiany:) mężuś pomysłowy jak nic:) pozazdrościć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie ta ściana wyszła:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetny pomysł na tapetę :) i drewniana ozdoba świetna :)
    Jeśli chodzi o magnesy - ja kupuję w Jysk takie ramki na zdjęcia na lodówkę - są z magnesu ale na tyle fajnego, że można je ciąć w dowolne kształty :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o musze na te magnesiki z jysku popatrzeć ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  6. Ściana ozdobiona fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zmiany to i ja lubię...wyszło fantastycznie...no i ten nas krakowski pełen uroku wieszak dopełnił całości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna sciana.. :-) Pomyslowi jestescie :-) A wieszak sliczny - taki z dusza :-) Nie wiem dlaczego, ale jak na niego spojrzalam to skojarzyl mi sie z filmem "pianiasta" .. hmm Takie dziwne uczucie.. :p

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wszystko wyszło i super ze sobą współgra....

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe, świetnie wyglada ta ściana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. magnesy jeśli mają podtrzymywać coś cięższego to polecam neodymowe, są super mocne :) na allegro dostaniesz je z łatwością, są różne wielkości i kształty, np: http://allegro.pl/magnes-neodymowy-magnesy-neodymowe-20x2-i3379577135.html . Sama raz bawiłam się w robienie magnesów na lodówkę, ale ja robiłam je ze szklanych kaboszonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ci bardzo za link jutro będę kukac ... no ja kabaszonki gdzieś mam i moze znajde :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  12. Bardzo oryginalna ozdoba i super tapeta, no chyba że naklejaliście każdą z osobna karteczkę drukowaną : ) Po taki wieszak też bym poszła jest super, lubię takie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to tapeta nie jest ... kazda kartka została wydarta z książek i naklejona osobno ...

      pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
    2. No ale ze mnie gapa, a raczej ślepiec :) jakoś czytając ominęłam jedną linijkę :) :) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Ale Wy jesteście pomysłowi!!! Niesamowite :))) nigdy bym nie pomyślała, że te "plasterki" pójdą na ścianę :))) Brawo!!!!!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tam sie lampka zaswieci i jakis pomysł jest ... pozdraiwma ciepluteńko

      Usuń
  14. Świetna dekoracja! Pięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW świetny pomysł na tę ścianę, świetnie wygląda, niezły z Was duet:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. No no jestem pod wrażeniem. OUTM to Okręgowy Urząd Telekomunikacji Miejskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziekuje bardzo :D teraz juz wiem skąd wieszak ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  17. Ściana z ksiązki jak dla mnie REWELACJA.A po wieszak sama bym poszła choć bym go miała ciągnąć całą drogę o domu,my kiedyś też takiego szukaliśmy.JA poszukuje teraz takiej dużej kanki na mleko.buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam takie śmietnikowe skarby niby to już smiec a jednak ma coś w sobie ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  18. Ja też polecam Ci magnesy neodymowe, będą na pewno dobrze trzymać wrzucone do środka z watą i zaszyte nawet w grubym materiale. Taki wieszak też mi się marzył i już prawie miałam w zasięgu ręki.. ale stchórzyłam przed odnawianiem i postanowiłam jednak nie wyrywać go szwagierce ;) Pomysł na ścianę fantastyczny! Dekoracja drewienkowa bardzo pomysłowa. Tworzycie naprawdę zgrany twórczy duet! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było wyrwac ja bym brała i czekała na wenę do odnowienia :D ... dziekuje za odwiedzinki i zapraszam częsciej pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  19. pocieszyłam oko i duszę...bardzo!!!
    Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow niesamowite wnętrze naprawdę przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  21. Brawo Paulinko,ładnie wam idzie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne ozdóbki ! Zdolne rączki macie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skąd Ty czerpiesz tak niesamowite i oryginalne pomysły?! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem skąd czasem jest to jakaś inspiracja a czasem nagła myśl że moze by tak zrobić ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  24. Podziwiam pomysłową tapetę- pasowałaby do mojej lodówki:)))))
    Wieszak cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie tapeta to sa karteczki z ksiązek :D ... o na lodówce fajnie by tez wygladało pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  25. U Ciebie jak zwykle tak twórczo, że szczęka opada! Kopalnia pomysłów i świetna kreatywność, to w Twoim wykonaniu urozmaicenie najsmutniejszego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym to sie zgadzam akurat to było najsmutniejsze pomieszczenie ale to ejszcze nie koniec dopiero zaczynamy w nim majstrować hihi pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
    2. Już jestem ciekawa efektu końcowego! :)

      Usuń
  26. cudnie :) plastry pieknie sie prezentuja , wieszaczek boski:)

    OdpowiedzUsuń
  27. super pomysł z tymi kartkami, w ogóle wyszło idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O jaaaaaaaa!!! Ale rewelacja! Wy to jakimiś projektantami wnetrz jesteście z mężem? Cudownie w tym Waszym mieszkaniu!:):):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie jestesmy projektantami heheh rozbawiłąś mnie tym ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  29. Wyjątkowe są te Twoje pomysły.Jak dla mnie to prawdziwe cudeńka.Jola z Wejherowa

    OdpowiedzUsuń
  30. Książkowa ściana wygląda świetnie :) Ja mam jedną oklejoną mapami z atlasu :) i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjnie wygląda ta ściana - świetny pomysł na tapetę z książki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. co za świetny pomysł z kartkową tapetą... teraz gdy ktoś na Ciebie będzie czekał poczyta sobie może troszkę hehe... drewienka po prostu rewelacyjne!!! czyj to był pomysł???
    buziak
    Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo interesujące zestawienie faktur! Szczęściarze - macie miejsce na realizację swoich pomysłów. Wieszak wypięknieje pod zdolnymi rękami, porządne wykonanie techniką mebli giętych, będzie z tego rarytas!

    OdpowiedzUsuń