piątek, 26 lipca 2013

wygrana licytacja

Ale ten czas szybko leci ... ani się obejrzałam a już piątek ... tak czas goni że nie mam czasu nawet u was komentować ale mam nadzieję że uda mi sie to nadrobić w niedzielę wieczorkiem ...

A my co będziemy robić w niedziele otóż wybieramy sie cała rodzinką do Czarnej Górnej w Bieszczadach kto bezie zapraszam na festyn gdzie będzie różne rękodzieło ... a moje córy nie mogą się dosłownie doczekać wycieczki ... Jak dla mnie można łączyć ze soba jeżdżenie po jarmarkach i wycieczki rodzinne, zawsze po drodze gdzieś się zatrzymamy a malutkie przynajmniej w domku nie będą siedzieć  

Licytację wygrała AsiaB, z czego niezmiernie sie ciesze gdyż nawet nie przypuszczałam ze tyle uda się wylicytować ... bardzo prosze o kontakt na maila w celu ustalenia co am się znaleść na skrzyneczce ...

a pokaże wam kufer jaki namalowałam jeszcze na targi końskie 


coś teraz widzę że zdjecie jest mało ostre - no ale już teraz o tej porze musi zostac 

pozdrawiam ciepluteńko i życze miłego weekendu 


26 komentarzy:

  1. Gratuluję- piękna kwota.

    Kufer cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kuferek
    i fajna licytacja :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)))Czy to moja "Asia B???"

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje licytacji !! Suuper ,ze sie dolaczylas ,aby pomoc Szymonkowi. Kuferek oooj PRZESLICZNY :) Udanej wycieczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuferek przepiękny i gratuluję bardzo udanej licytacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u Ciebie jak zawsze dzieło sztuki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak kwota wspaniała, będzie już na trzecią dawke chemioterapii. A kufer uroczy, te konie mmm...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, coraz piękniejsze Twoje malowidła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kufer!
    Wasza niedziela zapowiada sie bardzo ciekawie- przyjemnosci zycze Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowy kufer.
    Tak sobie patrzę na Twoje malowidła i uświadomiłam sobie, że pędzel (nie mylić z pędzlem do malowania mebli) trzymałam ostatni raz jakieś 7 lat temu, czas leci jak woda.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten kufer - zresztą jak wszystkie Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję tej licytacji!!! przepiękny pomysł!!!
    kufer cudny!!! niesamowity talent :)
    pozdrawiam
    Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kuferek! Miłego weekendu życzę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację!!!życzę udanej wycieczki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie gratulacje,Zyczę Ci wszystkiego dobrego.Dodam tylko że skrzyneczka naprawdę urocza.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  17. Fanie w takie miejsca zabierać maluchy, bo to i wspólne spędzanie czasu rodzinnie, ale i atrakcja w postaci różnych rzeczy, które można dotykać :) Na pewno fajnie spędziliście czas!
    Kufer jest przepiękny!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń