czwartek, 12 grudnia 2013

marzenia, serduszka i wyniki

Dziś pokaże Wam serduszka jakie kiedys zrobiłam tzn uszyłam w moimi raczkami, lniane w sam raz na taką wiejską choineczke :D 





Ostatnio wpadłam na pomysł, pomysł którego raczej nie stowrze przez kilka miesiecy potrzeba na niego i pieniedzy i czasu i mozliwosci ... wiec ów pomysł zaczeka moze kilka lat ... a cóż to za pomysł - zamarzyło mi sie tworzenie dekoracji sal weselnych, pokoi dziecięcych i innech pomieszczeń, ale to by były nie takie najwyzklejsze dekoracje tylko takie inne z wykorzystaniem większosci drobiazgów które ma sie w domu które pochodza z naszej ziemi inspirowane zwłąszcza bieszczadami, sielskimi klimatami ... może uda mi sie kiedys doprowadzic do tego aby sie to mażenie spełniło narazie myśle ...

A teraz nie przedłużając osóbką która wygrała candy jest: 
Asia W. z bloga Asia-Esprit, poprosze o adresik na meila :D


pozdrawiam ciepluteńko i życzę milutkiego weekendu



24 komentarze:

  1. fantastyczne serduszka, a pomysł masz fantastyczny trzymam kciuki za realizację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne serduszka, bardzo lubię taki "wiejski" styl :) a za Twój pomysł trzymam kciuki (wszystkie cztery) :D
    Dzięki za zabawę, gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej :) A Tobie życzę spełnienia marzeń :)
    Serduszka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne ozdoby..lubię takie naturalne kolory.. i materiały.. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ale urocze... Na choinkę w moim stylu byłyby w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne serduszka:) Co do pomysłu to jest świetny! niech rośnie w Tobie i wreszcie zacznie się realizować!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszka są śliczne. Gratuluję wygranej osobie. Życzę realizacji pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne Serduszka ! Piekne prace pokazalas w poprzednim poscie ! Jak i jestem pod wrazeniem jak duzo sniegu juz u Was napadalo !! Gratulacje dla Szczesciary wylosowanej i Dziekuje Ci za zabawe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serducha urocze i takie eko ;))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja serdecznie gratuluję wygranej :)))))))))))) i buźki dla Ciebie Paulino przesyłam :)))
    serducha boskie są!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę! Jestem taka szczęśliwa, a w dodatku mam dziś imieniny! Najcudowniejszy prezent, bo nie oczekiwany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Serduszka na pewno cudnie będą wyglądały na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne serduszka:)
    Gratulacje dla Asi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapatrzyłam się na bombki , są cudne, jak wszystko z pod Twoich rączek :-) serduszka też
    Gratulacje dla Zwyciężczyni
    Dzięki za zabawę i pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne seruszka..i trzymam kciuki za pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serca od serca...śliczne.Bardziej uwagę przyciągają te bombki na początku bloga;-))) Rewelacja!!! Ja wciąż pozostaję pod ich urokiem...

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczne serducha, takie są najpiekniejsze - ciepłe i urocze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ozdoby wspaniałe!Dziękuję za komentarzyk.papa

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszka są piękne a Asi gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Asi gratuluję wygranej, a Tobie pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie tutaj jest:) serduszka piękne Paulinka marzenia się spełniają:) Nie ma rzeczy niemożliwych tylko trzeba cierpliwości:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Serduszka piękne. Marzenia się spełniają, tylko trzeba do nich uparcie dążyć.Ja tego jestem przykładem. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń