piątek, 27 grudnia 2013

po świątecznie

I po świętach, odziwo w tym roku nie mineły mi aż tak szybko, wszystko toczyło się swoim wolnym strumieniem, tak jak powinno bez zbędnej gonitwy :D ... Uwielbiam ten czas spędzony w gronie najbliższych ...  Mimo że bardzo bardzo chciałam na święta śnieg nie było go :(, moje dziecie skwitowało krótko " co to jesień a nie zima " wiec to jest jedyna rzecz która mi nie pasowała brak sniegu, który dla mnie tworzy magiczną atmosferę 

Dziś mam dla Was kilka zdjęć nie jest ich aż tak dużo :D ... 
Niewszystkie zdjecia wyszły idealnie ostre, niektóre są delikatnie rozmazane no ale zdjecie trudno zrobić jak maluszki niewspółpracują :P - chyba dosć tych zdjec miały -

tak tak ja i mój prezent od męzusia :D

moje słońce

z prabacią :D



uwielbiam robic zdjecia dzieciaczką 









20 komentarzy:

  1. Widzę, że Święta udane :) i śliczna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochan, najlepszego dla Was:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego po Swietach Kochani!
    Pochwal sie co dostalas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudny nowy szlafroczek jeszcze bede się chwalic :D pozdrawiam ciepluteńko i wszytkiego dobrego zycze

      Usuń
  4. Piękne rodzinne , ciepła atmosfera! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak uroczo i rodzinnie było u Was. Zdjęcie na schodkach jest śliczne. Piękna pamiątka, a choinka jest jak marzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała atmosfera , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie u Was było
    rodzinnie a to najważniejsze :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana i oby tak przez kolejny cały rok :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię robić zdjęcia dzieciakom (jednak to moi wychowankowie). Moja córuś gdy dawno temu była mała przewróciła prababcię w uścisku.
    Jak widać święta spędziliście w miłości rodzinnej. Teraz pewnie trudno wrócić do rzeczywistości.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego po świętach- niech spokój i radość jaka towarzyszy tym świętom, przeniosą się na cały nowy 2015 rok! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta to najpiękniejszy okres w roku. Jesteśmy z ukochanymi przez kilka dni razem, a zwłaszcza z dzieciaczkami. Ja też mam taką maluchną wnusię, która w nasze życie wniosła świeżość i radość. W domu jest gwar i ciągle coś się dzieje. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nam też do pełni szczęścia brakowało białego puchu ....
    Zdjęcie na schodach dzieciaczkow przypomina mi własne z kuzynostwem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w tak cudownym gronie to i śniegu nie potrzeba:) Pozdrawiam , ślicznie u Was

    OdpowiedzUsuń
  14. paulinka pieknie wygladasz :** a córy takie urocze i szczesliwe

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne fotki dzieciaszki super

    OdpowiedzUsuń