poniedziałek, 9 grudnia 2013

zima i kiermaszowo

Snieżek za oknem sypie, starsze dziecie zadowolone młodsze coś sobie za bardzo leniuchuje i dalej śpi, ciekawa jestem tylko czy wstanie wyspana czy raczej przespana ...

Wracam pomału do żywych po choróbsku i po kiermaszu, najchętniej dychłabym sobie jeden dzień bez malowania a tu sie nie da zostało kilka rzeczy do stworzenia 
Dziś Wam pokaże skrzyneczke z sikoreczkami i figurki drewniane wycięte przez mężusia -a jak ktoś chętny to zapraszam - ... Musze moje chaderstwo poprosić aby w końcu stworzyło nam karmnik dla ptaszorków bo bidulki umra jeszcze z głodu 






zdjecia robione przed chwilką więc tyle sniegu napadało jak do tej pory gdyż jeszcze sypie 



od piątku do niedzieli w Rzeszowie trwał kiermasz swiąteczny w BuzzArcie poniżej kilka fotek 




cudne prace cudnej osóbki Justynki z Mermaidarthandmade



pierniczkwe serduszka z zimnej porcelany również stworzone pzrez Justyne


ach kapelusze ja już mam swój ulubiony, stworzone przez Bożenkę z bloga filciinnebozeny i Edytkę



Kilka cudów uszytych przez Yvonne z bloga Szycioteka











mam nadzieje ze ilość zdjec was nie przeraziła ... ja za to mam u was mase zaległości które pomalutku ponadrabiam ...

pozdrawiam ciepluteńko


34 komentarze:

  1. Skrzyneczka z sikorkami urocza! A na kiermaszu same cudeńka :) Ależ ludzie mają zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mają mają tylko podziwiać .. pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  2. Jak kolorowo na tych straganach. Śliczne te Twoje drewniane ozdoby. Skrzyneczka jest jak marzenie. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzyneczka cudna :) renifer i choinka też piękne , a widoki za oknem do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był taki puki deszczyk nie popadał teraz tez jest snieżek ale i ślizgawica pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  4. Ale cuda! już samo patrzenie zwala z nóg

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace na stoiskach wprost niesamowite. Pewnie poznajesz na kiermaszach bardzo dużo kreatywnych osób. Kształt reniferka jest świetny. Choinka też bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzi można poznać dużo i czesto okazują sie włąsnie osóbkami zblogów i do tego pzremiłymi pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  6. Kurcze obłędne są te Twoje malowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze obłędne są te Twoje malowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne Twoje stoisko :)
    reniferek i choinka fajne :)
    pudełko z sikorkami, bombki rewelacja...
    i kilka perełek na pozostałych stoiskach też obczaiłam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stoisko, mam nadzieję, że kiermasz udany :) a pudełko z sikorkami przeurocze :)
    Karmnik to i my musimy sobie nowy szybko zrobić, bo ptaszki i wiewiórki już się niecierpliwią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skrzyneczka z sikorkami jest naprawdę przecudna
    i ile pięknych rzeczy na kiermaszu
    zdolne dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  11. same cudeńka na tym kiermaszu, przyjemnie się ogląda, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ,jak ja Ci zazdroszczę zdolności!!

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile śliczności :) A Twoje bombki są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ilość zdjęć mnie nie przeraziła. Ja bym tak mogła oglądać i oglądać, bo same cuda widzę. Ależ bym się obłowiła!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ile cudów!!! wróciłabym z takiego jarmarku bez grosza :D

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  16. Paulinko ja bardzo lubię te relacje z kiermaszu :))) Tyle pięknych rzeczy :))))
    buźki wielkie!!

    OdpowiedzUsuń
  17. i jest choinka drewniana, taka jaką chciałaś :) śliczne te drewniane łośki :) chyba nikt od Ciebie z pustymi rękami nie odszedł :)

    ale śniegu!!!!!!!!!!!!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknoty ten Twój osobisty w drewienku poczyna a Ty cudnie to przyodziewasz farbami.
    Dla mnie zdjęć nawet za mało. Pięknie wyeksponowałaś swoje prace, bombki w śniegowym puchu, cudnie.
    Bożenki prace znam, ale Edyty nie.
    Ptaszorki cudowne i glina, jednak ze świecami tego typu się nie spotkałam, nie wszystkie mi się podobają, ale to jednak coś nowego. Fajne też choineczki i bombki cekinowe, choć tonacje nie moje.
    Piękny ten Twój śnieg, ale lubię go na zdjęciach, u nas na szczęście stopniał.
    Pozdrówki i ciepło zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ bajecznie, pięknie kolorowo.Cudowny klimat.Twoje prace przepięknie się prezentują.
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Figurki świetne, a sikorki przeurocze :)
    Ale cuda na tym kiermaszu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudeńka!!Kochana bardzo Ci dziękuję za pudełeczko i resztę, bo zapomniałam tego zrobić:)Niebawem pokażę go u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne te sikoreczki na pudełeczku:):) kiermaszowe poTworki piękne! świetne te świąteczne drewniane "wycinanki":)
    A i zima w tym roku jakoś mi się podoba:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne te Twoje drewniaki:)
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ niesamowite prace! i ile tego! zachwyt prawdziwy mnie ogarnął! cuda!

    OdpowiedzUsuń
  25. Reniferek cudny!!!
    Ale cudności na tym kiermaszu!
    A u nas plucha i błocko - okropnie :-(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. skrzynka z sikorkami jest piękna! uwielbiam ptasie motywy

    OdpowiedzUsuń