środa, 18 grudnia 2013

świeta

Nieweim jak Wy, ale ja kocham święta Bożego Narodzenia, mają w sobie tą magię której nie mają inne święta, która pozwala cieszyc się z każdej chwili spędzonej przy stole, wtedy nie biegamy, nie musimy iść do pracy, poprostu jesteśmy dla siebie i bliskich.
Nie wyobrażam sobie tego cudnego dnia beż śniegu, bez choinki, bez opłatka ... Wspomnienia przy stole, opowiadania dają czasem duzo do myślenia, czasem patrzy się na krzesło z myślą że kogoś brakuje, ale samo wspomnienie daje takie poczucie ze ten ktoś jest przy nas ...
Uwielbiam momenty strojenia domu, ubierania choinki, sprawdzania światełek - u mnie zawsze światełka sprawdzał tato i aby dojść do żaróweczki która sie spaliła i światełka nie święcą musiał rozwinąć cała ich długosć po całym domku i sprawdzać każdą po koleji, która zawiodła, można było natknąc sie na malutkie lampeczki pochowane po katach - ...

Ostatnio zakochałam sie w ozdobach z filcu wszelakich i uwielbiam je szyć moimi rączkami, takie małe a ile radosci sprawiają, jeszcze w planie mam do skończenia kilka z nich i na pewno jeszcze przed świętami podzielę sie z Wami zdjeciami z ustrojonego domeczku :D





a tu już czekające ozdóbki na szycie :D


wczoraj moje małe dziecie zajeło sie lepieniem łańcucha choć szybko jej się to znudziło 


tak tak Nadunia jeszcze sobie drzemie smacznie, starsza poszła z mężem do szkoły, a ja mam chilkę na ogarnięcie kilku spraw 



zycze wam milutkich przygotowań do świąt 
pozdrawiam ciepluteńko


21 komentarzy:

  1. piękne te drobiazgi z filcu są ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne szyjątka:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takimi ozdobami będziesz miała piękną choinkę!!!!
    Też kocham Boże Narodzenie, w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj chyba mi się zbyt wcześnie nacisnęło opublikuj;p
    chciałam napisać, że w tym roku mam stresa, bo teściowie przylatują do nas
    to też pierwsze święta Toto, J. pracuje do samej wigilii a ja się martwię jak wszystko ogarnę.
    bo chcę by ogarnięte było.
    by było pięknie, świątecznie i bajkowo.
    i nikt mi nie mówi, że z małym dzieckiem to niemożliwe (a uwierz mi są tacy hehe)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasteczkowy z filcu -cudny:)))i te pozostałe drobiazgi:))))a córcia słodka jak aniołek :))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziaki...i córcie i filcaki...pierniczki takie w zeszłym roku od Diany naszej dostałam :) nie wyjdą z mody są świetne...ale pingwiny jakie fajne!! :)
    bomba!
    ja też uwielbiam przygotowania do Świąt :) jak i same święta...
    zmykamy z maluchami na przedobiedni spacerek, słońce cudne:)
    pa

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas przygotowania pełną parą,ale w tym roku mamy w domu a jednego pomocnika więcej i jeszcze więcej radości przy tym :) Ozdoby świetne i mam już pomysł na ozdoby z filcu :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ozdoby z filcu są bardzo ładne. Ja też bardzo polubiłam szycie z tego materiału. Co do Świąt to wolałabym żeby jednak nie były białe, odkąd mieszkam od rodziców prawie 300 km;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tą pracą się zagalopowałaś :P ja akurat w Święta mam dyżur :)
    uwielbiam te Święta :)))
    śpiący aniołek cudny

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziaki, zdolna z Ciebie osóbka i wszechstronnie utalentowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pingwiny wymiatają! bomba! buźki serdeczne dla Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te filcowe ozdoby, zwłaszcza piernikowe ludziki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jakie słodkie sny. Od soboty mam nadzieję sama sobie na nie pozwolę 12 dni.
    Brakuje mi czasu dla siebie i dla domu i trochę rekodzielnienia. Dlatego zazdroszczę pięknych prac.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne filcaczki uszyłaś. Ostatnie zdjęcie jest słodziuchne.
    JA też uwielbiam te święta:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pracujesz nie próżnujesz! pięknie tam u Ciebie się zapowiadają święta i czas około-świąteczny:)
    Pozdrawiam niebiesko:)
    Ps. cudna śpiąca królewna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również czekam na Święta i mam nadzieję poczuć bezśniegową nostalgię Bożonarodzeniową już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam magię Bożego Narodzenia. A filcowe "ciastki" są niezwykle apetyczne :-)
    Pięknych, spokojnych Świąt życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super filciaki, a Nadinka slodko spi. Powiem Ci w sekrecie ze nasza cora tez miala tak miec na imie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak widok śpiącego maluszka:) Piękne ozdoby...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń