piątek, 2 sierpnia 2013

skrzynkowo

I jak wam urlopy mijaja ... u mnie pogoda jest rewelacyjna choć na jedno moge narzekac na ilosć komarów i ich piekne ukąszenia strasznie swędzonce sa w tym roku :D 

Na poprzedni jarmark - festyn maz zbudował skrzynki na listy, według własnego projektu, zostały one zabejcowane i cos tam nie co na nich mażnełam ... i kto by nie chciał w takiej skrzynce listów dostawac aż sam listonosz potrfai się uśmiechnąc na widok obrazeczka :D 
I co o nich sadzicie??  może macie jakies pomysł czy coś jeszcze mozna namalować??

Prawda że ta moja meżowa gadzina zdolna jest :D 





no i znowu bloger mi zdjecia poprzestawiał ale juz dziś czasu brak aby sie ty zająć wiec post musi taki zostać ...

Czas mi straszelnie szybko pędzi, już połowa wakacji, tzreba coś wymyślec aby małym czas umilić 

Po weekendzie was poodwiedzam i pokukam jakie cudnosci natworzyłyście :D

Całuski i miłego weekednu mój to sie w Bieszczadach zapowiada ... ach te moje Bieszczady cud natury 

36 komentarzy:

  1. świetne są :) mąż zdolne łapki ma a i ty cudnie ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne skrzynki i malunki na nich! Odpicowane należycie ;)
    A Bieszczady są piękne i najchętniej w ogóle bym ich nie opuszczała :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bieszczady to istny raj ... a jak tam spokojnie...

      pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  3. :)
    zwróciłam na nie uwagę jak pokazałaś zdjęcia z ostatniego jarmarku! :)

    zdolna Ty!!

    udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. kapitalne :-)))
    u nas ta pierwsza wersja by pasowała ;-) tylko z wielkim owczarkiem i kotem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a listonosz na skrzynce cały trzesacy sie heheh ...

      Usuń
  5. Skrzynki są bardzo ładnie wykonane przez męża i oczywiście bardzo ładnie pomalowane. Przydałby się jeszcze motyw dla pani listonosz (bo właśnie u nas pani przynosi przesyłki). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej ta pierwsza skrzyneczka mi się podoba :D
    Bieszczady.... dla mnie na razie w fere marzeń......

    OdpowiedzUsuń
  7. no można kota i pieska jak listy przewracają:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Takich skrzynek jeszcze nie widziałam :-)
    Toż to prawdziwa ozdoba na płocie!
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, konik do mnie dotarł i... ciągle jestem zachwycona! kocham Twoje prace jeszcze bardziej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrany z Was Duet :) Twoj maz piekne skrzynki zrobil :) A Ty Pieknie je ozdobilas :) Suuper :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne cudeńka :) Obrazki, zwłaszcza ten pierwszy, genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Gadzina" zdolna, ale żona "gadziny" kapitalne rzeczy wymyśla. Ja się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale rewelacja!!! Normalnie niesamowita jesteś i jeszcze to "maznęłam" padłam. Nigdy nie zdarzyło mi się tak maznąć i żeby takie cudeńko wyszło...
    Pozdrawiam i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak, mąż zdolny i Ty też:) Sa rewelacyjne:) Umiesz "mazać" perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super skrzyneczka,pozdrawiam ciebie i twojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  16. prawda,zdolny ten Twój mąż ,cudne skrzyneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne!!! najbardziej spodobała mi się ta z uciekającym listonoszem - sama prawda na wsi :)))
    Psy kochają listonoszy i co ciekawe tych z Poczty Polskiej i kurierów z firm prywatnych, tak samo :)))
    pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne skrzynki masz bardzo zdolnego męża a Twoje malunki to już zupełnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! Nie dość, że skrzyneczki świetnie wykonane, to malunki na nich są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne Paulinko:)))ależ zdolna rodzinka:)))pozdrawiam cieplutko:))pozdrów ode mnie Bieszczady:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne!!!! Pierwsza moj faworyt jak juz powstanie dom naszych marzen to sie moze usmiechne o taka :) tylko wersje z chow-chowem poprosze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masakra! Po prostu prześwietne!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Skrzyneczki są przepiękne !! Sama nie wiem która jest ładniejsza !! :) Gdybym nie mieszkała w bloku to z pewnością bym sobie taką sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń