piątek, 27 września 2013

serducha i patera

Cały ten tydzień dosłownie szalony, katar dalej męczy a do tego doszło bolące dziąsło przy jeszcze nie do końca wyrośniętej ósemce, a że Paulinka stara sie tabletek nie brać męczyła się z bolacym żębo-dziąsłem aż do wczoraj kiedy to raczyła iść do apteki po maść i powiem ze pomysł rewelacyjny mimo że boli to i tak nie jest ten sam ból :D

Obiecałam Wam że uracze wasze oczeta stworkami juz choinkowymi, a wiec już kilka dni temu powstały takowe filcowe serducha które mi wiele radosci sprawiły przy zszywaniu i mysleniu co to może dać aby ono fajnie wygladało :D ... w całości sa szyte ręcznie, stwierdziłam ze lepiej maszyny do teo nie używac co by mi ich nie popsuła :D, wiec takowe serducha już bedzie mozna zakupić na jarmarku świątecznym :D






Cały czas chodzi za mna domeczek drewniany, i już nawet oczetami wyobrazni widze siebie w ogródku, albo na ganku z raneczka pijąca herbatkę z mężem ach mażenia trzeba dążyć ay sie każde spełniało :D

Moja mama uwielbia zamawiać różnego rodzaju przedmioty na stronie westwing kampanie mają oni jedno albo dwu dniowe, a że rzeczy sa unikatowe dlatego wiec wiele ich przedmiotów posiadam ja i mama ... powiem ze ceny sa rózne pzrewaznie nie należa do najtańszych ale warto ... a dzis pokaże Wam sprezentowaną paterę jest ona pzrecudna, specjalnie koloru białego ...




i co o niej sądzicie ???

dobrze ze weekend już trwa będe mogła mieć wiecej czasu na odwiedzinki waszych blogów :d

miłego dwu dniowego wypoczynku :D


43 komentarze:

  1. Śliczne te serduszka. Fajnie, że w takich stonowanych kolorach. Paterę śliczną wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar jeszcze ze dwie rózne kolorystyki porobić ale co wyjdzie to sie zobaczy pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  2. Serducha cudne ;-)
    A patera łał
    Wspaniałego sobotniego popołudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pierniczkowe serduszka.
    Patera mnie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulino, te serduszka wyglądają jak pierniczki! Są przeurocze! Już się nie mogę doczekać tego przedświatecznego ferworu, zakupów i ręcznie robionych ozdób.. oj przywiałaś już myśli świąteczne! :)
    Uwielbiam takie patery, marzy mi się kilkupiętrowa, żeby jeszcze mieć czas na pieczenie ciast, które będą ją zdobić ;)

    Na bolące dziąsełka, to z maści polecam "Sachol" chyba działa najszybciej, no i można się jeszcze wspomagać płukaniem szałwią, albo Dentoseptem (łagodzi obrzęk i uśmierza ból).
    Zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ta masć mi pomaga i równiez szałwia ale ten Dentosept sobie musze zakupić ...

      ja uwielbiam świeta a jeszcze jak od jesieni tworzy się drobiazgi właśnie na ten czas to az taka magia roztacza sie dookoła

      pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  5. Patera piękna, tak jak i serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patera jest bardzo retro. Dla mnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. patera nieziemska :)
    a serduszka wyglądają jak lukrowane pierniczki-uwielbiam!! :)
    trzymaj się :) i kuruj i nie dawaj bólowi :)
    ja też nie łykam tabletek żadnych :)
    a marzenia są po to aby je spełniac, pomału i do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj do przodu do przodu :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  8. po pierwsze dużo dużo zdrowia życzę!!!
    po drugie fajne te serduszka... tymbardziej, że każde inne...
    a patera niesamowicie romantyczna :)
    pozdrawiam
    Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia Kochana jak najwięcej..a serduszka cudne...smacznie wyglądają-tak jak pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serducha piękne, widać ,że dostały od ciebie dużo serca:) w trakcie szycia. Gratuluję medialności.Widziałam , podziwiałam i rozpoznałam kiedy kupiłam gazetę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne serduszka :) Moje są podobne (pochwalę się nimi krótko przed świętami). Ja postawiłam na żywe kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czekam z niecierpliwoscią :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  12. Paulino...Twoje serduszka są wspaniałe, już się w nich zakochałam, są taki cieplutkie :)
    A zakupy w Westwing też kiedyś zrobiłam ceny mają faktycznie różne, ja kupiłam garnki...okazjnie :)
    A paterka śliczna...słodziutka :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz właśnie czasem mają super promocje aż szkoda ze nie wszytko można zakupić ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  13. Prześliczne serducha, urzekły mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam,że robisz cuda, ale patera ? wyjątkowe cudo, serduch do schrupania [ pomysłowość Twoja duża] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paterka to prezent od mamy zakupiony w sklepie westwing :D niestety jeszcze nie potrafie takich cudeniek tworzyć :D pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  15. Serduszka są śliczne. Też myślę już o ozdobach świątecznych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne serducha!!!! Jejku, jak ten czas zasuwa, jeszcze "moment" i święta.
    A paterka i łopatka - ekstra, świetne, bo będą pasowały do wszystkiego!!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sa przepiękne:) tworzysz cudne rzeczy widac ze z pasją<3 pozdrawiam i zapraszam też do siebie manufakturaslodkosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Serducha CUDNE, ale patera wspaniała - mój retro klimat :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Serducha urocze, na pewno od razu znajdą nabywców:) Patera to prawdziwy rarytasik! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serducha są prześliczne, na stronę Westwing zaglądam ale ceny są zaporowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne te serduszka a paterki Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te serducha!!!
    Super kolorek!
    Pozdrawiam ciepluchno:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne serducha jak każda twoja praca :) pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne serducha, wyglądają jak pierniczki na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. filc wciągnął Cię na dobre :) a patera przepiękna, szarlotka pewnie smakuje z niej fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne te serduszka..., jak pierniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo klimatyczna ta patera..kuruj się..zdrowia dużo...

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta patera, ale serducha podobają mi się jeszcze bardziej ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudne serca - wyglądają jak piernikowe :) Podziwiam za ręczne szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rację, patera rewelacyjna...:)

    OdpowiedzUsuń