niedziela, 6 kwietnia 2014

Wystawa Wielkanocna Sanok 3-9 kwietnia

 od 3 kwietnia w sali Sanockiego Górnika trwa wystawa Wielkanocna do 9 kwietnia na którą wszystkich zapraszam, mam dla Was foto relację. Zdjęcia zrobione przez Monikę Culak, której bardzo dziękuję :D




pięknie udekorowane stoisko Ani, którym każdy się zachwyca :D
cudna lala stworzona przez Anię z SEKRETNEGO OGRODU


piękne pierniczki



skrobane jajeczko na koszyczku z pierniczka 




cudne baraneczki stworzone ze sznurka



śliczne stoisko Moniki Culak 

pozdrawiam ciepluteńko



14 komentarzy:

  1. Piękne te wszystkie rzeczy! Tak się świątecznie zrobiło na blogach, a ja nawet jeszcze nie myślałam, żeby coś zrobić nowego do domu...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stoiska, i bardzo oryginalne wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mnóstwo piękności, szkoda, że nie mogę zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby! :Wybieram się na targi do Łodzi w następny weekend, mam nadzieję, że również będą takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to wszystko piękne...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudności aż dech w piersiach zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały kiermasz! Na Twoim stoisku też ypatrzyłam coś cudnego:-) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne rzeczy pokazujesz. Zazdroszczę pobytu w tak kreatywnym miejscu.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko takie piękne ,że nie wiem na co patrzeć ! :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Same piękności! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace - a Twoje jajka śliczności :)

    OdpowiedzUsuń