sobota, 28 kwietnia 2012

cudna wiosna jest tak pieknie słoneczko swieci że za chwilke z maluchami ide na ogródek bo az szkoda siedziec w domku ... 
Ale najpierw chciałam Wam cosik pokazać wczoraj dostałam paczuszkę przecudna ... były w niej dwa tildowe króliczki większy dla Naduni zamówiony specjalnie na jej urodzinki i mniejszy dla Amelci ... oba sa tak pięknie zrobione że wszyscy po kolei sie nimi zachwycali a małe no cóż nie odstępują ich na krok ... wiec dziwuszki zachwycone sa strasznie ... "kiujik" Nadii przeżył juz swoje pierwsze pranie łapki i nóżki dlatego na zdjęciu ma delikatnie zabrudzoną ale już jest suchutki i mała dalej go naciaga, wczoraj nawet karmiony był jajecznica hihi ... a uszyła je dla mnie osóbka która od niedawna prowadzi swój blog LuLuu i naprawde Wam polecam bo wszystko co szyje jest cudne i naprawdę bardzo i to bardzo starannie zrobione ... oprócz króliczków, były w paczuszce słodycze które maluszki juz zjadły i cudnie uszyte truskaweczki 


Amelciowy króliczek w różowej sukieneczce ( obececnie ulubiony kolor mojej córy )


Nadzi króliczek cudny w groszki i dobrze że sukieneczka granatowa bo jakby była jasna nie raz musiała by byc prana :D




cały czas jestem pod pełnym podziwem uszytych króliczków ... życze Wam milutkiego weekendu, a ja pewnie na polko i maluchy będa się bawic a co ja bede robic zajme sie krzesełkiem dla Nadii 
ciumki :*



5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają takie króliki. Raz miałam czas i uszyłam podobnego, wiem ile czasu wymagają i cierpliwości.
    Piękne są i dzieci szczęśliwe. Czego chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te króliczki:-) a truskaweczki rewelacyjne, pozdrawiam słonecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko cudowne ale te truskawki...mniam...uwielbiam truskawki

    OdpowiedzUsuń
  4. super! uwielbiam takie duże przytualki,
    a na truskawki przesmacznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prezenciki no i córeczka słodziak

    OdpowiedzUsuń