wtorek, 10 kwietnia 2012

I jak sie czujecie po świętach najedzeni ? wena twórcza jest ? ... pogoda jak zwykle figla spłatała na świeta zimno straszne było a dziś od rana słoneczko i sie robi coraz cieplej ... przed światmi kupiłam kilka rameczek w sklepie, są dość szerokie więc super się na nich maluje a oto jedna z nich dotarła jako prezencik świąteczny więc mogę ją opublikować :D ... muszę swoje pomysły na jakiś karteczkach zapisywać, bo potem wylatują z główki jest ich aż tak dużo hihi tylko żeby czas się znalazł na tworzenie ...


rameczka jast gipsowa, pomalowana farbkami ( tymi co zawsze :D ) ale końce rameczki wytuszowałam czarnym tuszem, więc efekt fajnie wyszedł 



Amelka zdziwiona że świata tak krótko trwały, a jutro trzeba iść do zerówki, tyle że mała uwielbia szkołę ...
 dziękuję Wam za komentarze ...  miłego dnia życzę i słonecznego :D





24 komentarze:

  1. Prześlicznie wyszła Ci ta rameczka, piękne kolorki-cudna:):) pozdrawiam poświątecznie:)
    ps. a co do weny to jest tylko czasu cięgle brak żeby tę wenę wykorzystać:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak u mnie wena jest ale brak czasu na jej realizację... chociaż czasem uda się go wygospodarować pozdrawiam

      Usuń
  2. Perełeczka...super kolorki dałaś..:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna rameczka, a z pogodą tak to już jest, jak jest wolne to zła, ponura, na złość robi by wraz z początkiem szkoły/pracy odmienić swe srogie oblicze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo mam z tą pogodą jak jest weekend to jak na złość pada albo jest brzydko i zimno pozdrawiam

      Usuń
  4. Prześliczna rameczka:) Pozdrawiam po świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za kolory cudne!!! Super pomysł na prezent i na twórczy projekt...
    Piękna ramka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramka jak zwykle extra...a na twórcze pomysły polecam " notesik" ni zginą:)))Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. rameczka wygląda świetnie. zazdroszczę talentu do malowania!
    podoba mi się zestawienie kolorów, ale to pociemnienie tuszem jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna rameczka, masz dar .)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ramka! Dzięki za udział w Candy- co do przypadku to jedyna "rzecz" która rządzi światem ;-)
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarze pozdrawiam was cieplutko wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi jakoś szybko te święta minęły...

    Piękna ramka.

    Pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Yupi!!!! a ja oglądam ją codziennie ;-)Jest zwyczajnie przepiękna...;-)Moje kolorki , a zaskoczenie było ogromne przy rozpakowaniu takiej niespodzianki...;-))
    oj co ja mam z ta Paulinką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna ramka! Jest zachwycająca - kolorki przepiękne!:) Można tylko pozazdrościć właścicielce prezentu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Piekna ramka, kolory cudne.

    OdpowiedzUsuń
  14. No, nareszcie nadrobiłam zaległości w podziwianiu Twoich prac; przygotowywałam Chrzciny mojej M, i nie miałam czasu na nic; rameczka super; a prezent - broszka cudo!
    Pozdrawiam poświątecznie (objedzona i zmęczona, a jutro do pracy)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie tu u Ciebie...:)
    Dziękuję za udział w moim CANDY.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za przejście na moim blogu. Wymiana przodu do odwiedzenia tego pięknego klatkę Bardzo lubię te kwiaty!
    Witaj Sonia

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna ramka!!! piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń