środa, 4 kwietnia 2012

Miałam juz wczoraj opublikować posta ale niestety chorubsko mnie zmogło ... aż się wściekam co wyzdrowieje to z powrotem się męczę .. teraz mnie gorączka męczy .. oby do świąt przeszło ... 
Zrobiłam ostatnio karteczkę świateczna (wraz z prezencikiem ) miała iść dziś w Polskę ale niestety mąż zapomniał wsiąść jak jechał do pracy ... jutro zostanie wysłana więc pewnie po świętach dopiero dojdzie  ... Aby zrobić karteczkę znowu bawiłam się w robienie papierków tzn. malowanie trochę widać ślady po pędzlu na tle ... ale chyba nie wyszła  źle ...  




kwiatuszki na końcu obsypałam takimi drobnymi koralikami a zgadnijcie do czego służą te koraliki ??? 
mam nadzieję że karteczka spodoba się adresatce :P

a przy okazji że jest to mój ostatni post przed świętami chciałabym Wam wszystkim życzyć wszystkiego co najlepsze a zwłaszcza dużo zdrówka i masę Weny twórczej 
....
dziękuję Wam za tak milutkie komentarze i za to że macię chęci tu Wpadać pozaglądać i skomentować ... i oczywiście pozdrawiam wszystkich nowych obserwatorów ...
malutkie jeszcze przypomnienie na koniec do 20 kwietnia trwają zapisy na moją pierwsza wymiankę zapraszam wszystkich 
całuski :* :*



21 komentarzy:

  1. Kartka extra jak wszystko u Ciebie ... wracaj do zdrowia szybciutko.. Wesołęgo Alleluja:))Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka śliczna:) i zdrówka dużo życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka przede wszystkim! Karteczka super! Ja w chorobie mam lenia i nic nie robię, tym bardziej podziwiam! wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja narazie z wymiankami wyrobić się nie mogę, ale Twoja rzeczywiście kusi.
    co do kartki - urzekły mnie napisy na tych małych podłużnych karteczkach.
    możnaby też coś podobnego zrobić w kształcie np jajek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł z tymi jajeczkami ... na drugi rok będę musiała wypróbować :D

      Usuń
  5. Ciekawy kształ tej karteczki, ślicznie wyszło ;) A koraliki to pewnie ozdoby na paznokcie :] ? Ja takich urzywałam kiedyś do zdobienia własnie pazurków. Tobie również najpiekniejsze życzenia świąteczne posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są to ozdóbki do paznokci pozdrawiam

      Usuń
  6. dziękuję wam za tyle ciepłych słów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zdrowiej szybciutko i Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna karteczka- ma taki niecodzienny kształt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka urocza, będzie cieszyć właściciela nawet i po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka!
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę oraz dużo, dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka piękna:) cudne ma kolorki,kwiatuszki,kokardeczka śliczniutka...wszystko mi się w niej podoba:):) Adresatce spodoba się na 100% - aż zazdroszczę:):)
    Życzę Ci Paulinko szybkiego powrotu do zdrowia i spokojnych, pięknych Świąt:):) pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Paulinko wracaj szybko do zdrowia!
    Karteczka naprawdę piękna - widzę, że nawet w chorobie działasz, nie próżnujesz!
    Życzę Wam wszystkiego pięknego na te święta - zdrówka szczególnie, szczęścia i miłej atmosfery spędzonej w rodzinnym gronie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Samych radości,
    Kolorowych jajeczek,
    Białych owieczek,
    Uśmiechu bez liku
    I bakalii w serniku
    Kiełbaski tłuściutkiej
    I atmosfery milutkiej
    Życzy Karo i Aneta .

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochane wierzcie mi zdjęcie nie oddaje uroku, piękna i wszystkich detali tej uroczej karteczki!!!Skąd wiem??Bo właśnie ją oglądam i podziwiam talent PAulinki...
    Oj a co do tego co jeszcze "poszło w świat" to piękna kwiatowa rameczka i cudowna bransoletka w odcieniach nieba..oj;-))) ładny "zajączek " mi się trafił....

    Dziękuję CI PAulinko....;-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrych, spokojnych, rodzinnych Świąt życzy:
    Dom pod Dobrą Nowiną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech te Święta Wielkanocne będą pełne nadziei i wiary,
    Niech Chrystus Zmartwychwstały przyniesie
    wiosenne kwiaty radości, miłości, spokoju i szczęścia.
    Ciepłych, pełnych radosnej nadziei Świąt
    Zmartwychwstania Pańskiego,
    rodzinnego ciepła, radosnych spotkań przy wielkanocnym stole
    oraz smacznego święconego jajka

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówi zając do baranka,
    jaka piękna ta pisanka,
    wtem z jajeczka wyszła kurka,
    nastroszyła swoje piórka,
    Teraz biega, głośno krzyczy,
    że WESOŁYCH ŚWIĄT WAM ŻYCZY!
    Karteczka na pewno się spodoba..śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  19. wou, krasna, super prepracovana :) dodatocne Veselu Velku noc prajem ;)

    OdpowiedzUsuń